دانلود نرم افزار دنیای کانی‌ها

نرم افزار تشخیص سنگ و کانی

نرم افزار دنیای کانی‌ها، یک نرم‌افزار جامع و پیشرفته در جهت شناخت بسیار سریع و آسان تمامی کانی‌ها و سنگها است. این نرم افزار که به زبان فارسی است، برای نخستین بار برای اندروید منتشر شده است. قدرت بالای این نرم افزار در تفکیک کانسارها، کانی‌های قیمتی و نیمه قیمتی، کانی‌های خاکی کمیاب، کانی های دارای اثر دارویی، کانی‌های ماه تولد و تجهیزات و ماشین آلات معدنی از ویژگی‌های مهم آن می‌باشد.
نرم افزار دنیای کانی ها یک برنامه اندرویدی با لیست کاملی از مواد معدنی می باشد که توسط انجمن بین المللی کانی شناسی (IMA) تصویب شده است. این نرم افزار راهنما، حاوی مجموعه‌ای بیش از ۵۰۰۰ ماده معدنی با شرح و تفضیل منحصر به فرد و اطلاعات کامل می‌باشد.
به همراه داشتن این نرم افزار برای زمین شناسان، مهندسین معدن، ماجراجویان و طبیعت گردان و تمامی علاقه مندان به دنیای سنگ ها و کانی ها بسیار کاربردی و ضروری است.
این برنامه‌ی قابل اجرا بر روی گوشی‌های اندروید، با همکاری پارک علم و فناوری، صنعت، معدن و تجارت و نظام مهندسی معدن منتشر شده است. همچنین دارای محیط کاربری حرفه‌ای و کاربر پسند می‌باشد؛ به گونه‌ای که در کنار مزایای علمی بسیار زیادی که دارد، تجربه‌ی کاربری بسیار لذت بخشی را نیز برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

نرم افزار کامل کانی ها و سنگ های قیمتی

اطلاعات گنجانده شده در پنجره اول نرم افزار

تصاویر ماکروسکوپیک و میکروسکوپیک، نام کانی، رنگ کانی، فرمول شیمایی، سیستم تبلور، ساختار، شکل بلوری، رَخ، خواص ماکروسکوپیک و میکروسکوپیک، وزن مخصوص، سختی، شفافیت، جلا، منشأ تشکیل، کانی‌های مشابه و کاربرد بیش از ۵۰۰۰ کانی.

اطلاعات گنجانده شده در پنجره دوم نرم افزار

دسته‌بندی کانی ها (سیلیکات و غیرسیلیکات)، کانسارها (کانسارهای طلا، مس، آهن، سرب، روی)، کانی های ماه تولید، کانی های، دارای اثر دارویی، سنگ های تزئینی و نما، مصالح ساختمانی، کانی های قیمتی، کانی های نیمه قیمتی و تجهیزات و ماشین آلات معدنی.


با توجه به نظر کاربران، به نظر می‌رسد تهیه کننده این نرم افزار، پشتیبانی آن را متوقف کرده است. به همین جهت لینک دانلود آن از این صفحه حذف شده است.

 

یک دیدگاه در “دانلود نرم افزار دنیای کانی‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + هفده =