استاد نمونه اخلاق در رشته زمین شناسی

تکریم اخلاق در جامعه دانشگاهی و توجه به تقدّم تربیت بر تعلیم، اصل مهمی است که بایستی همواره مورد توجه قرار گیرد. از این رو، گروه آموزشی و پژوهشی زمین آزمون برای نخستین بار طرح برگزیدن استاد نمونه اخلاق رشته زمین شناسی را جهت تکریم اخلاق در جامعه‌ی زمین شناسی ایران به اجرا درآورده است.

در این طرح دانشجویان و دانش آموختگان رشته زمین شناسی می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت نظرسنجی، به یکی از اساتید محترم زمین شناسی کشور رأی دهند. گفتنی است مهلت انتخاب استاد نمونه اخلاق رشته زمین‌شناسی با توجه به گستردگی و تعدد دانشگاه‌های کشور از فروردین سال ۱۴۰۰ تا پایان شهریور ۱۴۰۰ خواهد بود.

ضمن احترام به کلیه اساتید محترم زمین‌شناسی، به دلیل محدودیت‌های موجود امکان درج نام همه بزرگواران در حال حاضر ممکن نیست و تمرکز انتخاب استاد نمونه اخلاق در این مرحله بر مفاخر و مشاهیر زمین شناسی ایران خواهد بود. همچنین کلیه شرکت کنندگان در نظرسنجی امکان معرفی سایر اساتید محترم را خواهند داشت.

گروه زمین آزمون بر اساس رویه گذشته، در آینده نیز برای تقدیر از مشاهیر و مفاخر در جهت شناخت و معرفی بیشتر نخبگان جامعه علمی زمین شناسی ایران اقدام خواهد نمود.


لینک ورود به نظر سنجی:

انتخاب استاد نمونه اخلاق رشته زمین شناسی

 


دیگر خدمات گروه زمین آزمون:

دانلود منابع آزمون کارشناسی ارشد زمین شناسی

یک دیدگاه در “استاد نمونه اخلاق در رشته زمین شناسی

  1. محمد رضا پاسخ

    چقدر این گونه کارها زیباست. با تشکر از شما و همه بزرگوارانی که این تفکر اخلاقی را پیگیری می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − نه =